درباره شرکت

شرکت" ایران درب" در كشور ايران، شهر اراک 6 كيلومتري جاده فراهان با مساحت تقريبي 35000 متر مربع تاسيس گرديده است. اين شركت در سال 83به منظور تولید انواع درب های اتو ماتیک و پنجره های دوجداره به بهره برداری رسید تولیدات ایران درب در ابتدا شامل تولید انواع تیغه بود که به تدريج و با توجه به نياز مشتریان و نيز سیاستهای توسعه شرکت ،علاوه بر محصول فوق، اقدام به تولید نسل جدید تیغه هارا در ایران کرده است.
مدیریت" ایران درب" با باور این دو شعار که کیفیت مسیر ماست نه مقصد ما و همواره حق با مشتری است، خط مشی کیفیت و ايمني خود را با اطمینان از جلب رضایت مشتری با برآورده سازی کیفیت مطلوب و تاثیر گذار بر زندگی مشتری قرار داده است.
"ایران درب" با اتکا به محصولات و خدمات نوآورانه و قابل اطمینان و نیز پرسنل خود؛ رویکرد مسئولانه در قبال کار و همکاری با شرکا و مشتریان خود داشته است.

فلسفه کاری

فلسفه اصلی ایران در بسیار ساده است، استفاده از استعداد و فن آوری های خود برای خلق محصولات و خدماتی برتر در راستای حفظ و ارتقای کیفیت .
در هر کاری که انجام می دهیم، سعی ما ارائه کیفیت برتر است.کارکنان ما هر روز این فلسفه را بی کم و کاست در کار خود اجرا می کنند. مدیران به دنبال استعدادهای برتر می گردند، و منابعی را که برای شکوفا شدن به آنها نیاز دارند در اختیارشان می گذارند. نتیجه این است که تمام محصولات ما همه و همه قدرت غنا بخشیدن به زندگی مردم را دارند.

ارزشهای ما

ارزشهای بالا و استانداردهای سخت گیرانه اخلاقی بر کار و فعالیت روزمره ما حاکم است.ما معتقدیم که داشتن ارزشهای والا در زندگی رمز موفقیت در کسب و کار است. در" ایران درب" مقررات رفتاری بسیار سخت گیرانه ای داریم و این ارزشهای بنیادی در نهاد کلیه تصمیماتی که اتخاذ می کنیم وجود دارند.

کارکنان

واقعیت این است که یک شرکت یعنی افراد و کارکنان آن. ما در" ایران درب" خود را متعهد می دانیم که بهترین فرصتها را در اختیار کارکنان خود قرار دهیم تا توان بالقوه خود را عملی سازند.

تعالی

محرک و انگیزه تمام کارهای ما در ایران در شوق زاید
الوصف مان به تعالی و برتری است - و تعهدی حقیقی به ارائه بهترین محصولات و خدمات موجود در بازار.

تغییر

در اقتصاد پرسرعت امروز، تغییرات پدیده ای دائمی هستند و حلاقیت و نوآوری لازمه بقای هر شرکتی است. همانطور که در چندین سال گذشته نیز چنین بوده ایم، نگاهمان به آینده خیره شده و تقاضا و نیازهای بازار را پیش بینی می کنیم تا بتوانیم شرکت را به سوی موفقیت بلند مدت هدایت کنیم.

شکوفائی برای همه

هیچ شرکتی نمی تواند موفق باشد مگر با خلق شکوفائی و فرصت برای دیگران. ایران در خود را متعهد می داند تا در تمام کشورها و نقاطی که کار می کنیم، یک شهروند سازمانی مسئول در قبال جامعه باشد.

تدارکات بین المللی

ایران در بعنوان پیشگام جهانی در تولید کاملترین و منحصر به فردترین تیغه های دنیا پا به عرصه جدیدی از توسعه محصولات، فرهنگ سازمانی و مشارکت فعال در جامعه جهانی نهاده است.
در راستای تحقق این اهداف، از اهمیت بنا نهادن روابط با تامین کنندگان تراز اول جهان و برخورداری از حمایت های تمام و کمال آنها بخوبی آگاهیم.
ایران در به منظور ایجاد رابطه همکاری و خلق فرصتهای تجاری جدید در پی شرکای بالقوه با اعتبار بالای بین المللی است که در زمینه فن آوریهای مبتکرانه و پیشرو فعالیت دارند.
ما با همکاری تامین کنندگان خود سعی داریم به یک هدف دست پیدا کنیم: بهترین بودن در سطح جهانی.

منشور اخلاقي

پر واضح است كه امروزه در دنياي كسب و كار ،اصلي ترين عنصر مشتري است . تحقق اصل "رضايت مشتري " يا به عبارت ديگر موفقيت در كسب و كار بر اساس اعتقاد و درك شعار "هميشه حق با مشتري است "و همچنين التزام عملي به ا صل "مشتري مداري " مي باشد. در حقيقت ،فهم و ارائه پاسخ مناسب به پرسش مهم "مشتري چه ميخواهد "يكي از بنيادي ترين گام ها در راه رسيدن به اهداف فوق مي باشد. ما در "گروه صنعتي توليدي ايران درب " خود را به پايبندي به اين اصول متعهد مي دانيم.
.اولين خواسته مشتري "احترام "است ،در برخورد اول با مشتري بايد با متانت هر چه تمام تر و با نشاطي برخواسته از علاقه از وي استقبال كرد،با اين كار هم شخصيت انساني او را پاس داشته ايم و هم نوع پاسخ مشتري به رفتارهاي خود را ترسيم كرده و به او اثبات كرده ايم .مشترياني كه با "برخوردي مشتاقانه و محترمانه " روبرو شوند ، درصدد پاسخي مشتاقانه و محترمانه بر خواهند آمد،از اين رو فضايي به وجود مي آوريم كه در آن مشتري احساس بيگانگي نكند
. عرضه كالا و خدمات مورد نياز مشتري مي تواند " اطمينان " وي را افزايش دهد . وقتي مشتري را به خاطر نداشتن كالا يا خدماتي از خود دور مي كنيم ،يقينا برگشت اوبه سوي خود را با ترديدي جدي مواجه كرده ايم.
.براي مشتري "كيفيت "مهمترين دغدغه در مراجعه به ايران در است مشتري شايد بتواند برخورد تند را تحمل كند ،اتلاف زمان را ناديده بگيرد ،اما يقينا نمي تواند از كيفيت به سادگي بگذرد.
. مشتري انتظار دارد در "حداقل زمان " خدمات ارائه شده به وي صورت گيرد و از طولاني شدن زمان هراس دارد از اين رو ايجاد يك چرخه كاري مناسب ،كه در آن بتوان از اتلاف وقت جلوگيري كرد خواسته دروني مشتري است. در اين چرخه دو اصل "سرغت و دقت " در ارائه خدمات به مشتري مهم است . مديران "ايران درب "براي آنكه بتوانند مشتريان خود را راضي نگه دارند ،به ايجاد اين چرخه همت گماشته و از كاركناني استفاده كرده اند كه مفهوم زمان را به خوبي درك مي كنند.
.دست يابي مشتريان به رده هاي بالاتر مي تواند مشتري را براي مراجعات بعدي مصمم تر كند ، وقتي در مشتري اين " اعتماد " را به وجود بياوريم كه در صورت لزوم مي تواند رده هاي بالاتر مديريت شركت را به راحتي ملاقات كند و حرف هاي خود را با آنها در ميان بگذارد ،يقينا حضور خود را در شركت تثبيت كرده ايم. ايجاد " تحول و تنوع " و "كيفيت دائمي" د ر محصولات براساس پيشنهاد مشتريان ، آن ها را در همكاري با شركت ترغيب كرده و با اين كار آن ها خود را جزيي از اين شركت پنداشت.
.ايجاد" روح اعتماد "در محيط كار از بنيان اصلي مشتري مداري است و بايد به اين نكته ايمان بياوريم كه
" حيات اقتصادي ما به رضايت مشتريان ما وابسته است "و بدون حضور مشتري ما هم نخواهيم بود

شعار ما در تدارکات و خرید
ایران در تامین کنندگان با همکاری فی مابین سعی دارند بر پایه ایدئولوژی "برنده-برنده" موجودیت مشترک و شکوفایی دوجانبه میان ایران در و تامین کنندگان گرانقدر، به بالاترین رده های جهانی دست یابند.

 

درب اتوماتیک جکی

تیغه های انحصاری